تکنولوژی

معرفی برترین دوربین های عکاسی برای فیلمبرداری اسلوموشن

ویدئوهایی که به صورت اسلموشن پخش می شوند، حرکاتی را در فیلم نشان می دهند که در حالت عادی از چشم ما پنهان مانده اند. اکثر فیلمبرداری هایی که توسط دوربین های معمولی انجام می شود، قادر به فیلمبرداری ۳۰ فریم در هر ثانیه (fps) می باشند، اما دوربین های فوق سریعی که در ادامه معرفی خواهیم کرد می توانند صدها و یا هزاران فریم در ثانیه را ثبت کنند. وقتی که این فیلم ها را با سرعت معمولی پخش می کنید، می توانید معجزه فیلمبرداری را مشاهده کنید.

دوربین شماره ۱: GoPro Hero5 Black

مثل خیلی از تلفن های هوشمند امروزی، این دوربین می تواند ۲۴۰ فریم در ثانیه و تا ۸ برابر آهسته تر، را به ثبت برساند. برخلاف گوشی های هوشمند، این دوربین قادر است تا عمق ۳۳ فوت در زیر آب نیز فیلم برداری کند و حتی می توانید در زمان پریدن از ارتفاع نیز لحظات خود را با این دوربین به ثبت برسانید.
قیمت: ۳۹۹ دلار.

دوربین شماره ۲: Sony RX100 Mark V

این دوربین قادر به فیلمبرداری با سرعت ۱۰۰۰ فریم در ثانیه است و از این طریق می تواند فیلم های خیره کننده ای را به تصویر بکشد. برای اینکار نیاز به نور کافی در زمان فیلمبرداری می باشد، بر همین اساس لنز این دوربین Sony دارای دیاگرامی فوق العاده است که پذیرای حجم عظیمی از فوتون ها می باشد.
قیمت: ۱۰۰۰ دلار.

دوربین شماره ۳: Phantom VEO 710

این دوربین حرفه ای قادر است یک ثانیه ضبط کند و آن را تا ۵ دقیقه با کیفیت بالا که در کارهای تحقیقاتی بسیار حائز اهمیت می باشد، اسلوموشن کند. با قرار دادن رزولوشن این دوربین در پایینترین حالت ممکن، می توانید میلیون ها فریم در هر ثانیه را ثبت کنید.
قیمت : ۴۰ هزار دلار.

منبع: The best cameras for filming in slow motion

نظری بدهید