گزارش مدیریت

یک راهنمای سریع برای خرید محصولات ارزان قیمت

تصفیه کننده ی هوای GermGuardian

این تصفیه ی هوا، امروز با ۱۷ درصد تخفیف به فروش می رسد. این دستگاه از اشعه ی UV برای از بین بردن باکتری ها و از فیلتر زغال برای کاهش بو و جذب گرد و غبار استفاده می کند. این دستگاه ۲۸ اینچی تنها ۱۱۹ دلار است (پیش از تخفیف ۱۴۳ دلار بوده است).

هدفون Massdrop x AKG K7XX، نسخه ی قرمز رنگ

شرکت Massdrop، یک مجموعه ای از دوستداران محصولات و معماله گران است. شما می توانید در سایت به هر دسته از محصولات بپیوندید. هرچه تعداد افرادی که به آن دسته پیوسته اند بیشتر باشد، تخفیف محصولات افزایش می یابد. در حال حاضر، این سایت، این هدفون را با ۶۵ درصد تخفیف به فروش می رساند. قیمت آن در حال حاضر از ۶۵۰ دلار به ۲۰۰ دلار کاهش یافته است. این هدفون دارای نگهدارنده ی چرمی و محافظ گوش فومی است. به علاوه این هدفون دارای دو سال گارانتی توسط AKGاست.

پیشنهاد هایAnker

اگر هفته ی پیش، آیفون ۸ خود را خریده اید، این دستگاه هنوز برای خرید در دسترس قرار دارد. از کد KRPX925D استفاده کنید تا از ۲۵ درصد تخفیف در خرید محافظ گوشی آیفون ۸ بهره مند شوید. در حال حاضر تنها ۹ دلار است. امروز می توانید در این تخفیف موس وایرلس Anker 2.4G را نیز دریافت کنید. اگر از کد DEALSUBA استفاده کنید می توانید این موس ۲۰ دلاری را تنها ۱۴ دلار بخرید. این موس دارای حالت ذخیره باتری است به همین علت پس از ۸ دقیقه استفاده نکردن، خاموش می شود.

موارد مورد علاقه شما در خانه

امروز سایت آمازون، برخی وسایل مورد استفاده در خانه را مانند دماسنج پخت و پز، مشعل پخت و پز، چراغ فضای باز خورشیدی و جاروبرقی هوشمند را پیشنهاد داده است.

پریزهای هوشمند Etekcity

برای تبدیل پریزهایتان به پریز هوشمند از این پریز ها استفاده کنید. در حال حاضر Etekcity، دو نوع پریز هوشمند را به فروش می رساند. پریز دو شاخ Alexa دارای ۳۹ درصد تخفیف و به قیمت ۳۵ دلار است و پریز تایمر دار تنها ۱۵ دلار است.

منبع: A quick guide to getting the goods for cheaper

نظری بدهید