تکنولوژی گزارش

فیس بوک، اپلیکیشن چت مختص دسکتاپ را برای محیط کاری عرضه کرد

طبق گزارش TechCrunch، فیس بوک اپلیکیشن چت رسمی خود را برای مک و سایر کامپیوترها عرضه کرد که دارای امکان اشتراک گذاری تصویر صفحه نمایش است. درحال حاضر این اپلیکیشن که مشابه با اپلیکیشن Slack است تنها در نرم افزار محیط کاری فیس بوک امکان پذیر است.
طبق گزارش TechCrunch، اپلیکیشن چت دارای امکان ذخیره ی مکالمات شما است و سپس به شما برخی از این مکالمات، تصاویر، ویدئوها، صدا ها، کلیپ ها، شکلک ها را برای اشترک گذاری پیشنهاد می کند. اگر سرتان خیلی شلوغ است و یا به آسانی حواستان پرت می شود، این اپلیکیشن، اطلاعیه ها را در صفحه نمایشتان نشان می دهد تا از هیچ خبری غافل نمانید. این اپلیکیشن دارای قابلیت اشتراک گذاری صفحه ی نمایشتان با سایر کاربرها به وسیله ی یک برنامه ی خاص است.

طبق گزارش TechCrunch، سخنگوی فیس بوک، Vanessa Chan بیان کرده است:«بسیاری از کاربرها از ما درخواست چنین اپلیکیشنی را کرده بودند، برای همین هم ما این اپلیکیشن را ساختیم». «اپلیکیشن مختص دسکتاپ در حال حاضر نسخه ی بتای آن تهیه شده و توسط برخی از کاربران محیط کار درحال تست است، تا بتوانیم بازخوردهای آن را بررسی کنیم و ایراد ها را پیش از عرضه ی عمومی، برطرف کنیم و آن را ارتقا دهیم». تمامی افراد می توانند نسخه ی بتای این اپلیکیشن را برای ویندوز ۷ و یا بالاتر و همچنین برای مک OS 10.9 دانلود و نصب کنند.

البته این اپلیکیشن در حال حاضر فقط برای محیط های کاری طراحی شده است.

منبع: Facebook quietly releases desktop chat apps for the workplace

نظری بدهید