تکنولوژی

باگ گوشی گوگل پیکسل ۲ سبب شد تا برقراری ارتباط با Google Assistant از طریق هدفون غیرممکن شود!

از زمانی گوگل پیکسل ۲ و ۲XL رونمایی شده اند، با اشکالات و باگ های بسیاری همراه بوده اند و در حال حاضر اینگونه به نظر می رسد که حتی قابلیت استفاده از هدفون بلوتوثی در آن ها امکانپذیر نمی شود. ده ها نفر این مشکلات را در فروم پشتیبانی گوگل گزارش داده اند و ما هم این باگ ها را به خوبی احساس کرده ایم. اینطور که به نظر می رسد این مشکل خیلی از برندهای مختلف جهان در مورد هدفون هاست. این مشکل از ماه اکتبر است که وجود دارد اما اندروید تنها فراخوانی برای آن صادر کرده است.
این مشکل زمانی رخ داد که شما به عنوان مثال در حال صحبت با راهنمای google یا Google Assistance هستید و از یک هدفون بلوتوثی و یک میکروفون استفاده می کنید، وقتی که حالت راهنمای گوگل را فعال می کنید، اینطور به نظر می رسد که میکروفون به حالت خاموش یا mute می رود و به همین دلیل دیگر نمی توانید با راهنما ارتباط برقرار کنید و درخواست خود را مطرح کنید. گوگل اظهار داشت که برخی از اشکالات و باگ ها در آپدیت جدیدی که در هفته آتی بیرون خواهد آمد، رفع خواهد شد اما بعید به نظر می رسد که مشکل هدفون برطرف شود، ما در این باره برای گوگل پیام های مختلفی ارسال کرده ایم اما هنوز پاسخ مشخصی دریافت نکرده ایم.
اما در میان ویژگی های Pixel 2 به نظر می رسد که این مشکل چندان هم برای این گوشی بزرگ نباشد و در آینده نزدیک برطرف شود اما برای غولی همچون گوگل شروع هیجان انگیز و پر ابهتی نبود، گوگل همواره در تلاش بود تا افراد بیشتری از Google Assistant استفاده کنند اما با این اتفاق تعدادی ازکاربران خود را از دست خواهد داد و باید هر چه زودتر در راستای برطرف کردن این باگ بکوشد.

منبع: Pixel 2 bug prevents Google Assistant from working on Bluetooth headphones

نظری بدهید