تکنولوژی مدیریت

آمازون نسخه Prime Video را توسعه می بخشد

طبق گزارش AdAge، آمازون در حال کار بر روی نسخه ی رایگان و همچنین تبلیغاتی نخستین سرویس Prime Video است. درحال حاضر کاربران باید هزینه ی حدود ۹۹ دلار را برای دسترسی به محتواهای ویدیویی موجود پرداخت کنند که معمولا فاقد تبلیغات است.
این نسخه ی جایگزین برای غیرکاربران و همچنین تبلیغات کنندگان مناسب است. AdAge بیان کرده است که ممکن است آمازون اطلاعات مخاطبان و همچنین میزان درآمد ناشی از تبلیغات را به منظورتقویت این پروژه به اشتراک بگذارد. یکی فرد ناشناس به AdAge بیان کرده است که: «آمازون درحال مذاکره درمورد ارائه ی کانالهایی به سازندگان محتوا و همچنین اشتراک گذاری تبلیغات به مدت چند ساعت در هفته، است.»
مردم امروزه از شبکه های سنتی تلویزیونی دور شده اند و به سمت سرویسهایی همانند Netflix جذب شده اند، زیرا این سیستم ها فاقد تبلیغات هستند. ورژنهایی که از تبلیغات پشتیبانی می کنند بیشتر برای تبلیغ کنندگان و سازندگان محتوا جذاب هستند، اما سوال این است که آیا افراد حتی اگر بیکار باشند،حاضرند برنامه ای را ببینند که درمیان پخش آن، تبلیغات وجود دارد.
آمازون شرط بسته است که مدل freemium جوابگو خواهد بود زیرا عموما افراد برای دیدن فیلمها و برنامه های تلویزیونی، حق عضویت می پردازند. بنابراین ورژن رایگان هم یک معامله ی خوبی محسوب می شوند اما این را نشان می دهد که افرادی که میخواهند هیچ تبلیغاتی را نبینند، باید حق عضویت بپردازند.
طبق گزارش AdAge، ورژن رایگان و پشتیبان تبلیغات، دارای برنامه های کودک و همچنین شیوه ی زندگی است که شامل آشپزی و مسافرت می شود.

منبع: Amazon denies that it’s developing a freemium version of Prime Video, despite reports

نظری بدهید