تکنولوژی

آیا گوشی های سامسونگ A8 و A8 Plus دارای دو دوربین جلو خواهند بود؟!

با وجود اینکه سامسونگ رسماً اعلام نکرده است اما شایعاتی مبنی بر اینکه دو گوشی جدید این کمپانی دارای دو دوربین جلو باشند، در بین هواداران این برند پخش شده است.
به گزارش Android Police، نسل جدید سری A گوشی های سامسونگ قرار است در ماه ژانویه رونمایی شوند. دفترچه راهنمای این گوشی ها به صورت آنلاین در وبسایت سامسونگ قرار گرفته شده که جزئیات جزئی در مورد آنچه که ما باید از گوشی های هوشمند سری A سامسونگ انتظار داشته باشیم، در آن ذکر شده است.
آنچه که مشخص است این است که بارزترین و برترین ویژگی این گوشی های هوشمند داشتن دو دوربین جلوی جداگانه خواهد بود که به Live Focus مجهز هستند که جهت گرفتن عکس های سلفی بکار برده می شود، اما هیچ اطلاعاتی از اینکه این دوربین ها چند مگاپیکسل هستند منتشر نشده است. در این دفترچه راهنما همچنین آمده است که گوشی های هوشمند جدید سری A سامسونگ دارای صفحه نمایش با نسبت ابعاد ۱۸:۹ به همراه فریم های باریک است، درست همانند سایر گوشی های هوشمند جدید که در سال گذشته روانه بازار شدند. حسگر اثر انگشتی این گوشی ها نیز به نظر می رسد که در پشت گوشی و در زیر دوربین قرار داشته باشد تا نسبت به مدل های قبلی مانند نوت ۸، دسترسی آسانتری را برای کاربران فراهم کند.
شایع است که نام این دو گوشی نیز تغییر خواهد کرد، به عبارتی گوشی های A5 و A7 که امسال از آن ها رونمایی شد به A8 و A8 Plus تغییر خواهند کرد. این دفترچه راهنما اظهار داشته است که هر دوی این گوشی ها دارای سیستم عامل Android 7.1.1 Nougat هستند که از Sumsung Pay و همچنین Bixby پشتیبانی می کنند. سایر ویژگی های آن ها طبق مدل های استاندارد رعایت شده است، مانند پورت شارژر USB-C و یک جک هدفون.
اگر سامسونگ طبق انتظارات عمل کند، بدون شک تا دو ماه آینده اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی های هوشمند جدید سری A خواهیم داشت.

منبع: Samsung’s unannounced Galaxy A8 and A8 Plus expected to have dual front cameras

نظری بدهید