تکنولوژی

مایکروسافت، سرفیس بوک ۲، ۱۵ اینچی خود را در ۱۷ کشور جدید عرضه خواهد کرد

Microsoft brings 15-inch Surface Book 2 to 17 more countries

مایکروسافت برای اولین بار در ماه نوامبر بود که از سرفیس بوک۲، ۱۳ اینچی و ۱۵ اینچی رونمایی کرد، اما مدل ۱۵ اینچی آن تا به امروز تنها در ایالت متحده در دسترس علاقه مندان قرار داشت، اما به گفته این مجموعه، به زودی این مدل سرفیس در بیش از ۱۷ کشور جدید عرضه خواهد شد. مایکروسافت سرفیس بوک ۲، ۱۵ اینچی خود را در کشورهای استرالیا، اتریش، بلژیک، کانادا، دانمارک، فنلاند، فرانسه، آلمان، ایرلند، لوکزامبورگ، هلند، نیوزیلند، نروژ، لهستان، سوئد، سوئیس و انگلستان عرضه خواهد کرد.

سرفیس بوک ۲، دارای کارت گرافیک Nvidia’s GTX 1060 است که این امکان را به شما می دهد تا آخرین و جدیدترین بازی های موجود در بازار را به اجرا درآورید. این مایکروسافت همچنین به صورت وایرلس از ایکس باکس پشتیبانی می کند، بنابراین کنترلرهای ایکس باکس با سرفیس بوک ۲، ۱۵ اینچی کار می کند.

پیش فروش این سرفیس در این ۱۷ بازار جدید جهانی آغاز شده است و تا دو ماه آینده هر دو مدل ۱۵ اینچی و ۱۳ اینچی جهت خرید در بحرین، چین، هنک کنگ، هند، ایتالیا، کره، کویت، مالزیا، عمان، پرتقال، قطر، عربستان سعودی، سنگاپور، اسپانیا، تایوان، تایلند و امارات متحده عربی قابل ارائه می باشد.

منبع: Microsoft brings 15-inch Surface Book 2 to 17 more countries

نظری بدهید