جغرافیا

۱۰ کشور برتر برای سفرهای تک نفره در سال ۲۰۱۸

Top 10 Best Countries To Travel To Alone In 2018

رویای مسافرت دور دنیا در ذهن بسیاری از افراد جهان وجود دارد. فیلم های national geographic و Discovery Channel برای این افراد کفایت نمی کنند. شما تنها می توانید با سفر به دور دنیا، طبیعت وحش، روستاها و یا جاذبه های گردشگری را تجربه کنید و هیجان ناشی از آن را حس کنید.

در اینجا بهترین کشورها از لحاظ معیارهای امنیتی، فرهنگ، سهولت حمل و نقل و محل اقامت مسافرین در سال ۲۰۱۸ بیان خواهد شد.

  1. جزیره بالی، اندونزی

این کشور، ارزانترین کشور برای مسافرت است. اقامت در اتاق راحت، سه وعده ی غذایی در هر روز و تعدادی آبجو به قیمت فقط ۲۵ دلار در هر روز! اقامت و تمامی کالاها در اندونزی بسیار ارزان است.

  1. اسکاتلند

ویسکی، چشم انداز عالی، حیات وحش و مردم مهمان دوست باعث شده است که این کشور به یک کشور توریستی تبدیل شود. سفرهای آفرودی به افراد امکان ارتباط با طبیعت، تماشای حیات وحش و رودخانه ها و همچنین اردو رفتن را فراهم می کند.

  1. ایتالیا

ایتالیا به علت داشتن درختان زیتون، شهر-تپه ها و ساحل های گسترده به یکی از پرطرفدارترین مقصد مسافرت شده است. البته نباید کبابهای شرابی را فراموش کرد. در تمامی شهرهای ایتالیا، پر از توریست است.

  1. ویتنام

حومه ی ویتنام و یا شهر هانوی دقیقا جاییه که شما باید بروید. منظره های جذاب، مردم مهمان دوست، غذاهای ارزان (حتما بون چا را امتحان کنید) و خدمات مقرون به صرفه  از ویژگی های این شهر است. قیمت تاکسی های آن تنها ۱۰ دلار است و از قیمت تاکسی های آمریکا کمتر است که ممکن است برای عبور از دو بلوک شهری قیمت آن به ۳۰ دلار برسد.

  1. فرانسه

شما نمی توانید بدون هیچ اشاره ای به برج ایفل، درمورد فرانسه صحبت کنید. این برج در شب باعث ایجاد چشم انداز ویژه ای از فرانسه می شود. پس زودتر سفرتان را به این کشور رزرو کنید.

نوتردام و اطراف آن برای کاتولیک ها و مورخان، که به آثار کهن و تاریخی علاقه مند هستند، بسیار جذاب است.

  1. جنوب آفریقا

یکی از اصلی ترین شهر ها در این قاره ژوهانسبورگ است. این شهر به عنوان شهر طلا، مرکز خرید، سرگرمی و ماجراجویی شناخته می شود. در فاصله ی ۲۵۰ مایلی از این شهر پارک کروگر، یکی از مهمترین مراکز بازی آفریقا وجود دارد.

  1. تایلند

همه در مورد بانکوک صحبت می کنند و شهرهای دیگری را مانند پوکت، چانگ مای، پاتایا، خوی ساموی و جزیره ی فی فی برای سفرهای تک نفره فراموش می کنند. چانگ مای یکی از پرجاذبه ترین شهرها برای سفرهای تکنفره محسوب می شود. یکی از جاذبه های تاریخی این شهر دیوار دفاعی آن است که در قرن ۱۳ ساخته شده است.

  1. مراکش

مراکش تنوعی از جاذبه های گردشگری را برای شما فراهم می کند. این کشور دارای کاروانهایی به همراه چند شتر برای عبور از صحرای ساحاران است. شما در حین عبور صحرا می توانید از جاذبه های دیگری از جمله ساحل مالاباتا در تانگیر دیدن کنید.

  1. ترکیه

ترکیه از جمله کشورهایی است که می توانید از هرگونه کسب و کار در آن لذت ببرید. در این کشور می توانید صدها مرکز خرید، موزه و بالن های هوای گرن (در کاپادوکیا) را بیابید. این کشور به عنوان یکی از ایمن ترین مقاصد سفر محسوب می شود.

  1. نیوزلند

آیا شما فوردلند دیده اید؟ در این کشور مجموعه ای کوه ها همگی در یک مکان وجود دارد. گردشگران در سراسر جهان، این کشور را به عنوان مکانی برای ارتباطات جهانی می شناسند. نیوزلند یک دنیای کاملا جدید است.

منبع: Top 10 Best Countries To Travel To Alone In 2018

نظری بدهید