تکنولوژی

توییتر پس از سالها، پشتیبانی از اپلیکیشن مناسب برای سیستم مکینتاش را قطع کرد

این شرکت تنها ۳۰ روز مشتریان این سیستم را پشتیبانی می کند

این شرکت امروز اعلام کرد که اپلیکیشن متناسب با مک را از وب سایت و اپ استور حذف کرده است. این شرکت افزود که پشتیبانی توییتر از سیستم مک تنها ۳۰ روز دیگر ادامه می یابد.

پیش از آنکه توییتر این اپلیکیشن را از اپ استور حذف کند، رتبه ی آن ۷/۱ از ۵ امتیاز بود. با این امتیاز می توان میزان گرایش مردم به این اپلیکیشن را تخمین زد که هیچ گاه به اندازه ی Tweetbot و یا خدمات خانگی Tweetdeck قدرتمند نبوده است.

ما تمام تلاش خود را می کنیم تا یک تجربه ی عالی از توییتر به وسیله ی پلت فرم آن بوجود آوریم. امروز توییتر دیگر امکان دانلود کردن اپلیکیشن را برای مک لغو کرد و پشتیبانی از آن نیز تا ۳۰ روز دیگر بیشتر ادامه نمی یابد. توییتر در به روز رسانی اپلیکیشن مک عقب مانده بود و نتوانسته بود که آخرین خدمات خود را –که حدود ۷ ماه پیش ارائه داده بود و در اکتبر ۲۰۱۵ عرضه کرده بود- برای مشتریان مک خود فراهم کند. در دسامبر سال ۲۰۱۵ The Verge اعلام کرد که حتی توییتر اپلیکیشن را نیز خودش نمی سازدو ساخت آن را به شرکت دیگری به نام Black Pixel. در سیاتل واگذار می کند.

بنابراین می توان گفت که توییتر کاربرهای زیادی را از دست نخواهد داد زیرا تمام سعی خود را می کند که وب سایت و اپلیکیشن تلفن خود را تقویت کرده تا کاربران بتوانند از آن طریق از این سیستم استفاده کنند.

منبع: Twitter discontinues its Mac desktop app after years of spotty support

نظری بدهید