پرسش و پاسخ تکنولوژی

تریلر های جدید: فیلم «حاشیه اقیانوس آرام»، «من غولها را می کشم» و … (قسمت دوم)

New trailers: Pacific Rim Uprising, I Kill Giants, and more

فیلم درمان شده

فیلم درمان شده، فیلمی متفاوت درمورد زامبی هاست: به جای اینکه در مورد شیوع این بیماری حرف بزند درمورد اتفاق های بعد از درمان افراد صحبت می کند. الن پاگ به عنوان یکی از شخصیت های زن اصلی فیلم است که درمان شده و جامعه او را به خاطر کارهایی که در زمانی که زامبی بوده است انجام داده، ترد کرده اند. تریلر این فیلم به گونه ای است که بااین وجود کلی زامبی هنوز وجود دارند، اما من واقعا از اینکه این فیلم دیدی متفاوت به این مسئله داشته است، خوشحالم. این فیلم در ۲۳ ام ماه فوریه پخش خواهد شد.

فیلم من غولها را می کشم

سریال «من غولها را میکشم» برگرفته از مجموعه ی کمیک دهه ی پیش است که درباره دختر نوجوانی است که غولها را شکار می کند. این فیلم جالب است و دارای ماجراجویی های سرگرم کننده است و امکان تشخیص صحنه های واقعی و تخیلی در آن بسیار سخت است. این سریال ۲۳ مارس پخش خواهد شد.

فیلم مربی اسنوپ

فیلم اسنوپ داگ درمورد یک گروه فوتبال جوانان در سال ۲۰۰۵ بود که تا سال ۲۰۱۶ تعدادشان  به ۱۵۰۰ بازیکن در جنوب کالیفرنیا رسید. فیلم مربی اسنوپ ادامه ی آن فیلم است که درمورد گروه کوچکی از آن بازیکنان است که مربی آنها اسنوپ است. این تیم باعث می شود که بازیکنها تجربه های جدیدی را بدست آورند. این فیلم در دوم ماه فوریه پخش می شود.

فیلم معامله گر

نتفلیکس یک مستند کوتاه و فوقالعاده درمورد یک مرد ساخته که راننده ی یک اتوبوس است که در اطراف مناطق روستایی گرجستان که سیب زمینی میفروشند، رانندگی می کند. این فیلم در ۹ فوریه پخش می شود.

فیلم آندره ی قوی هیکل

کانال اچ بی او، مستندی در مورد آندره ی قوی هیکل تهیه کرده است که هم در مورد موفقیتهایش در شغلش است و هم در مورد مبارزاتی که داشته است. این مستند، مستندی ساده اما جالب برای طرفداران کشتی است که قرار است ۱۰ ام اپریل پخش شود.

آن سوی آینه

این هفته، هفته ی خوبی بود زیرا فیلمی از نیک کیج را داشتیم. به نظر می رسد که این فیلم نسخه ی دیگری از فیلم متل ووبور است که صحنه های آن کمتر وحشتناک هستند و در آن اتفاقهای مبهم و صحنه های ترسناکی وجود دارد که خیلی با اتفاقی که در جریان است ربطی ندارند.

منبع: New trailers: Pacific Rim Uprising, I Kill Giants, and more

نظری بدهید