انسان شناسی

وب سایت جدید Black Mirror، تاریخ انقضای روابط عاشقانه ی شما را اعلام می کند

Black Mirror’s new website will reveal your relationship’s expiration date

معلمی از Hang the DJ به شما می گوید که دقیقا چه زمانی دوباره مجرد می شوید

امروز روز ولنتاین است و سریالهالی تلویزیونی Black Mirror برایتان هدیه ای دارد. این هدیه یک وب سایت جدید است که برگرفته از قسمت « Hang the DJ» از فصل ۴ سریال می باشد که یک دستگاه دوستیابی است به نام Coach که زمان روابط عاشقانه را محاسبه می کند. این وب سایت که coach.dating نام دارد، از شما می خواهد که با سیستم صادق باشید بدین معنا که تمام افکاری که از ذهنتان در مورد رابطه ی عاشقانتان گذشته است را در نظر بگیرید.

برای اینکه بتوانید از Coach استفاده کنید باید ابتدا لینکش را برای شریک رابطه عاشقانه تان بفرستید. سپس هردوی شما بر روی Coach کلیک کنید تا میزان سال، روز و دقیقه ای که از رابطه یتان باقی مانده است مطلع شوید. در تئوری بدین صورت ایت که اگر هر دوی شما دقیقا در یک زمان بر روی Coach کلیک کنید، شما کاملا با یکدیگر مطابق هستید اما بیشتر به نظر تصادفی می آید. طبق نتایجی که ما بدست آوردیم میزان اعلام شده توسط این سایت از ۲۶ دقیقه تا ۱۷ سال متغیر است. همچنین، ویرایشگر Verge Culture، لورا هدسون لینک Coach را به همسرش فرستاد و فهمیدند که روابط آنها ۱۰ سال دیگر ادامه دارد. یعنی همسرش را در سال ۲۰۲۸ از دست خواهد داد.

این وب سایت به شما امکان دانلود عکسی از نتیجه ی روابطتان می دهد.  اگر دوست ندارید که این نتیجه را ذخیره کنید، می توانید این صفحه را ببندید و آن را فراموش کنید و یا می توانید دوباره امتحان کنید و عددی جدید را بدست آورید.

هیچ روزی بهتر از روز ولنتاین نیست که بدانید روابطتان قرار نیست تا ابد ادامه یابد.

منبع: Black Mirror’s new website will reveal your relationship’s expiration date

نظری بدهید